Törzsi Hastánc - Tribal Style Belly Dance

                     "Női erő, büszkeség, hagyomány és harmónia!
                                                   Ez a törzsi hastánc"

Joós Judit ,
a magyarországi  TÖRZSI  hastáncosok, "szülőanyja",  a "gyökéranya", édesgyökere  :)  vagyok.
Már
ahogy neveznek "lányaim", tanítványaim :)
Érdekes, értékes és bohókás csapat, nagy egyéniségekkel!
Számos siker, szeretet övezte utamat amíg eljutottam oda, hogy hosszú évek óta egy
összetartó, jó gondolatiságú  nagy CSAPAT  vesz körbe!
Ha most szétnézek a magyar törzsi hastáncosok között, nagyon sok a szép reményű,
tehetséges táncos, sok közülük tanítványomnak tudható, habár ez már most nem is olyan
érdekes. Fontos hogy jelen tudnak lenni a magyar és külföldi színpadokon, hirdetve a
magyar törzsi hastánc szépségét! Ez dolguk, dolgunk!
Szeretném ha egyre több és több törzsi hastáncos jelenne meg,Magyarországon,  részemről
minden segítséget megadok.
Miről is szól a mi táncunk?  Összetartás, női erő,egymásra
figyelés,empátia, lelki érzékenység és mellette, megmutatni hogy mit is tudunk! :)
Agrármérnök végzettségű vagyok, de az élet Marokkóba küldött ahol találkoztam a tánccal.
Egymásba szerettünk...
Állattenyésztés mint szakma megmaradt része, állatszeretetben tornyosult, gyengéim a
kutyák, lovak és minden "picinagy" élőlény.....:)
Talán még egy kis kutyakozmetika ami megmaradt sokáig mint hobbi, hú azt is szerettem!
De a tánc mindent "vitt"...:)
Lassan 2o éve foglalkozom a tánccal,a tanítással és 15 éves a Jamina Ghawazee Tribal
tánccsoportunk!! (Hogy ez a mi együttesünk milyen nagy érték az életünkben, arról majd később írok, megpróbálom most visszafogni magam...:)  )
Hálás vagyok a tánccsoportom, minden résztvevőinek, táncosainak, tanítványaimnak,még azoknak is akik nem úgy mentek tovább
ahogy én elképzeltem, mind- mind nagy  TANÍTÁS-t adott át nekem.
Az ember a kora  előrehaladtával rájön, hogy tényleg ezek a mozzanati az életnek csak jó irányba visznek,
legalább is én ezt tapasztaltam, és hogy megerősítenek!
Rájövök, hogy  milyen jó az idősebb generációhoz  is tartozni!
De írok  most azokról a társaimról, barátaimról, Budapesten és a többi városban, akik szép
gondolatai, szeretete,együttműködése, kedvessége és természetesen a Tánca, olyan energiával, örömmel tölt el, ami szívmelengető. És ezek mellett, az együtt táncolás, a munka, több órás próbák, a  mély beszélgetések öröme!
Köszönöm Nektek  Barátok, Barátnők, Táncosok!!Örülök, hogy köztetek lehetek.

Végül de nem utoljára,  a blognak a megírása  abból az ötletből is jött, hogy gyakran olvasok olyan íróktól akiknek a gondolatait szívesen megosztanám Veletek.
Itt van pl. Hamvas Béla, Márai Sándor, Richard Rohr....
Az írások,a gondolatok,  amik ezen íróktól származnak, igaz a mai világunkra is és kapcsolatainkban él..



Ölelés :)
J.J..
www.hastanc.com

Megjegyzések