Álom, ami teljesült...

Azt gondolom, szerencsés vagyok és mindig bizakodó...
Bízom a segítőimben  "fentiekben " is...
Az életutam mindig tartogatott számomra hatalmas kihívásokat, feladatokat és gyönyörű megoldásokat.
Az embernek a földi életében, szerintem  több útja is van párhuzamosan egymás mellett, több "szereppel" és ha ezeket a szerepeket, utakat,  harmóniában tudja tartani akkor szinte át tud lépkedni, egyikről a másikra.
Olyan ez amikor a színpadon átváltozás történik, vagy amikor átszállok egyik járműről a másikra, - ami persze egy irányba halad-, de más az érzet amikor busszal megyek, vagy autóval vagy villamossal... :) Biztos tudjátok miről beszélek.
 Ha végig nézek, egyik fő utamon, a "táncos utamon",  csak rácsodálkozni tudok milyen egyenletesen szép íve van !
Elkezdtem  táncot Marokkóban, folytatás Magyarországon, megbecsülés, rengeteg fellépés, nagyon jó helyszínek, támogató társak!
Itthon, széles ismeretség sok-sok tanítvány országszerte, az akadályok, szomorúságok legyőzése.
Persze hogy,  sokat tettem azért hogy ez így alakuljon. :)
Állandó "továbbképzés", érdeklődés, folyamatos minőségi keresés és a tanultak átadása tanítványaimnak
Nyitottság, nyitottság...  Ez hozta azt a tapasztalást hogy tanulhattam a legjobbaktól! És tanulok  most is, nem is tehetek mást, mert az ATS  mozgásvilágának tárháza szinte kiaknázhatatlan...
Számomra mindig a FatChanceBellydance volt az etalon. Mindig is törekedtem rá hogy tőlük tanuljak, akár csak vizuálisan, akár személyesen. Most már egyre gyakrabban személyesen!
Pár évvel ezelőtt  is gondolkoztam ezen a dolgon ide Magyarországra kell jönnie a FCBD-nek , illetve táncosának. De még nem volt itt az ideje. Mindennek ideje van !
Nekem mindig Wendy Allen volt a kedvencem. Biztos ti érzitek, tudjátok és ti is kiválasztottatok már táncost magatoknak akivel azonosulni tudtok. Így vagyok én Wendyvel. :)
Olyan könnyen, szépen alakult a az egész meghívás, a szervezés /persze azért volt benne drukkkk... :) / hogy magam is elcsodálkoztam.
Csoda jó workshop volt, amit Wendy Allen tartott ! Nagyon jó tematikával, amit előre megbeszéltünk, pontosan kivitelezve, lelkiismeretesen átadva.
Wendy-ben,  mint privát emberben egy nagyon szimpatikus,szerény, minden "manirtól" mentes, jó humorú nőt ismerhettünk meg. Már az első napon annyit nevettünk, hogy azt hiszem rögtön megtaláltuk a közös érzést ! Nagyon sokat mesélt magáról, az életéről, érdeklődő volt és figyelmes!
Jó volt hogy nem a tánc volt a központban a sétáinknál hanem az életérzés.
A tánc  Wendy-vel. Na ez tényleg számomra felemelő volt, ahogy nézett tánc közben a duóban rám, szemével instruált, majd pontosított, beállított,  figyelt, dicsért.
Az I. ATS TribalFest estünkön,  nézett minket komolyan,  a háttér mögött.
Érdekelte a táncunk a mások tánca !  Jó volt ezt érezni, tudni...
Nálunk ez még nem igazán tartozik hozzá a tánc kultúránkhoz, fellépni és lelépni....NEM jó!!
Rengeteget tudnék írni, rengeteg élményünk volt....
A budapesti TALÁLKOZÁS,  számomra a táncos utam egy hatalmas állomása, koronája...
Körbeért a "dolog" megálmodtam és megteremtődött!
Minden táncosnak kívánom ezt tiszta szívemből!

Megjegyzések