Az átíródott blog..

Szépséges hét, nyugalom és béke, jó gondolatok egység és szeretet.
 Így ünnepeltem a születésnapomat Veletek...
 Ez volt az előző blogom története,ami szépen átíródott !

A "09"-s év egy összegező év, amiben lehetőség van végigpásztázni, elmélkedni azokon a  megtörtént élethelyzeteinken, amin végig gyalogoltunk, esetenként végig rohantunk...
Elmélkedtem is :)
De talán ez a kicsit módosult tudatállapotom vezetett oda, hogy gyanútlanul besétáltam egy zsúfolásig megtelt kecses fekete párducokkal, gepárdokkal, gyönyörű sziámi macskákkal teli "barlangba"...
 Ezt azért, vizsla kutya létemre kiszimatolhattam volna...
De nem ez történt. Viszont ami ott történt azt nem lehet így könnyen leírni.  Szeretet a "köbön" és annyi érzés, energia, annyi szépséges szempár fordult felém, hogy nehezen bírtam a könnyeimmel.
Próbáltam összeszedni gondolataimat ,hogy valami értelmeset is mondjak de mindig visszazuhantam a pityergős nénike állapotába .
Köszönöm mindenkinek aki ott volt és azoknak is akik nem tudtak valamilyen ok miatt velünk lenni, azt a tartós, őszinte barátságot amivel megajándékoztok !
Azokat a pillanatokat is köszönöm amikor megtiszteltek bizalmatokkal, amikor meghallgattok, amikor számíthatunk egymásra.
Látom, hogy  mi "Jaminások" tudunk olyan példát mutatni a mi  tánctársadalmunkban, az emberség, a tisztelet, a megbecsülés területén hogy ez tovább terjed.
És ez KÖLCSÖNÖS! Mindig, minden körbejár...
 Amit próbáltam "kinyögni" az esten az volt hogy, köszönöm hogy én is részese vagyok a mi Körünknek!
Köszönet Ostara és Jamina  a szuper táncokért! Leesett az állam! Nem tudtam mit és kit figyeljek jobban, olyan szépen, igényesen voltak előadva! Hogy ebben mennyi munka volt....
Köszönöm Cseh Viki és Sárközi Zsuzsi (Sherera) hogy tüzeteket elhoztátok nekünk !
Köszönet hogy eljöttetek régi volt tanítványaim!
Köszönet azoknak táncosoknak akik nem nálam táncoltak, táncolnak de ott voltak mert mindig van gondolatunk egymás számára!

KÖSZÖNÖM A "DOBOZKÁT"...
Szeretlek titeket !









Megjegyzések