Verseny és tanítás számomra...


Szerveződik a Törzsi Verseny! Lassan a véghajrába érkezik.

Nézegetem a régi versenyekről a képeket, az arcokat, a mosolyokat közben arra gondolok milyen jó is hogy ilyen régóta együtt vagyok ezzel a lelkes, kedves, érzékeny táncos társasággal. 
Ismerős arcok, akik ezeken a versenyeken még indulóként láthatók, most már oktatók, profi táncosok! Sokan megmaradtak ezen az ÚTON... 
Jó tanítani! 
Jó emberekkel, aranyos csetlő-botló nőkkel, kezdőkkel elindulni, tánclépéseket gyakorolni, megállni és beszélgetni egy picit a két mozdulat között. 
 Jó látni, hogy megnyílnak, megerősödnek, sikerük lesz amikor próbálkoznak a lépésekkel.

Jó közép haladó csoportjaimmal már teljesen tudatosan, dolgozni, már már fél szavakból értjük egymás. Elmarad az "én ezt nem tudom megcsinálni" kifejezés a szótárunkból... Nézem őket instruálom és szeretet van a szívemben feléjük.

Jó a Jaminával együtt létezni! A próbák, a beszélgetések, a kemény órák, a "lelkizések" mind mind hozzátartoznak a létünkhöz. Akik nincsenek jelenleg közöttünk Jaminás táncosok azokról is úgy beszélünk mintha ott lennének, folyamatos  a kapcsolat közöttünk. 

 Hálás vagyok hogy ezt megélhetem, mert számomra a tanításnál nincs jobb módja a tanulásnak. 

Rengeteget tudok meg az emberekről és arról is, mi mozgatja őket. 
És önmagunkról, illetve magáról az életről is tanulok amit Ti mutattok nekem
A tanított anyagról a táncunkról csak  így tudom mélyíteni a tudásomat ha átadhatom.
Nem lesz öncélú.
Ezt szeretném igazán átadni a tánc mellett a tanítványaimnak, azoknak akik már tiszta szívvel beálltak az ATS tanítás mellé, hogy vigyék tovább ezt a gondolatot.

Számomra a kérdés :  vajon megtettem minden tőlem telhetőt?

Megjegyzések