VII. Törzsi Hastánc Verseny 2019

Ismét egy csoda szép és izgalmas nap van a hátunk mögött.
Ismét hálát érzek, ha az egész törzsi közösségre gondolok.
Ismét öröm van bennem, hogy harmóniában tudtunk működni egy különleges szakmai zsűrivel.
Ismét köszönettel tartozom a profi csapatomnak akik a szervező és lebonyolító munkában mellettem voltak.





VII. Törzsi Hastánc Verseny !

Arcok akiket régen láttam, arcok akikkel még nem találkoztam, arcok akik a törzsi hastánc útjának az elején állnak... Mind-mind egy virágszál, mosolyukkal, szépségükkel, kedvességükkel, bizalmukkal !
Azzal a megmutatkozásukkal, jelenlétükkel amivel a színpadon megjelentek, számomra mint zsűri elnöknek mindig egy nagy kihívást jelentenek.
Kihívás mert becsülöm és szeretem a kezdő táncosok még nem pontos mozgását, az út keresésüket, szeretem és tisztelem a haladó táncosok sok munkáját, kitartását.
Tudom, ismerem, hogy mennyi munka van egy fellépés mögött, minden szinten !
Ami egy ilyen versenyen felmerül, hogy ki győz és ki nem...
Mindig hangsúlyozom a művészet egy szubjektív dolog, amiben nincs vita, nem lehet vita! Azt gondolom, érzem ez nálunk nem is merült fel!
Egy produkció előadásához nagyon sok gyakorlásra van szükségünk, sok lemondásra, testünk , lelkünk fegyelmezésére . Sok hibát vétünk, de ettől nem szabad megijedni. A hibák a barátaink! Csak akkor tudunk fejlődni ha a hibáinkra rátekintünk. Ezért, ha meghallgatjuk a zsűri tagok véleményét, akik mind-mind nagyon gondos szakmai szemmel néztek az előadásokra, számos dologra ráébredhetünk.
Egy ilyen kiélezett helyzetben, mint a versenyünk volt még fontosabbak a visszajelzések!
"Több szem többet lát" ! Milyen igaz...
Úgy gondolom, - ha létrehoztam, hoztuk ezt a nagy törzsi közösséget Magyarországon -, kicsit felelős vagyok ezért a törzsi "társadalomért", annak összetartásáért, együtt mozdulásáért.
A szakmaiságot, mellettem, a versenyen résztvevő zsűritagok biztosítják.

Kérem, keressetek !


Megjegyzések